20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

سایت اعلام نتایج لاتاری 2024

سایت اعلام نتایج لاتاری 2024 و چگونگی مشاهده و استعلام نتیجه ی لاتاری از موضوعاتی است که در این مقاله به آن میپردازیم.

سایت اعلام نتایج لاتاری 2024

اعلام نتایج لاتاری 2024

ثبت نام لاتاری 2024،در مهر و آبان ماه سال 1401 انجام شد.مطابق هر سال این قرعه کشی جذاب بین اکثر کشور های مجاز در سراسر دنیا صورت گرفت.

زمان اعلام نتایج لاتاری 2024، 6 می 2023،(16 اردیبهشت 1402) می باشد.

پرونده های لاتاری معمولا در شهریور ماه بسته می شود.

شرکت کنندگان لاتاری باید به این نکته توجه کنند که نتیجه ی لاتاری آنها برای آنها ارسال نمی شود.و هیچگونه اطلاع رسانی از طرف اداره ی مهاجرت به شرکت کنندگان نمی شود.

همین موضوع سبب شده است که هر ساله افراد زیادی به اشتباه منتطر جواب می مانند.و در صورتی که برنده شده باشند هرگز متوجه نمی شوند و یا در زمانی متوجه برنده شدن خود خواهند شد که کار از کار گذشته و این فرصت فوق العاده را از دست داده اند.

افرادی که در لاتاری ثبت نام کردند باید شخصا برای استعلام نتیجه ی لاتاری خود اقدام کنند و یا این امر را به شرکت های مربوطه بسپارند.در ادامه به این موضوع میپردازیم.

سایت اعلام نتایج لاتاری 2024

شرکت کنندگان لاتاری باید برای مشاهده ی نتیجه لاتاری خود به سایت dvprogram.state.gov مراجعه کنند.این افراد باید برای استعلام نتیجه لاتاری شان یکسری اطلاعات هویتی و کد کانفرمیشن خود را وارد کنند.

کد کانفرمیشن نامبر چیست؟

این کد 16 رقمی در زمان ثبت نام در لاتاری به شرکت کنندگان داده می شود.افرادی که در لاتاری ثبت نام کرده اند باید این کد را تا زمان اعلام نتایج و همچنین تا بسته شدن پرونده ی لاتاری خود به همراه داشته باشند.

در صورتی که این افراد کانفرمیشن نامبر خود را فراموش کرده باشند،باید برای بازیابی آن اقدام کنند.بازیابی کد کانفرمیشن از طریق ایمیل انجام می شود.

در صورتی که شما در لاتاری برنده شده باشید،پیام زیر را در سایت مشاهده میکنید.

You have been randomly selected for further processing in the diversity immigrant visa program for the fiscal year

ودر صورتی که برنده نشده باشید پیام زیر را خواهید دید:

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the

Electronic Diversity Visa program at this time

 

در بعضی مواقع شرکت کنندگان به دلیل اشتباه وارد کردن اطلاعات خود و یا گم کردن کد کانفرمیشن موفق به مشاهده ی نتیجه لاتاری خود نمی شوند.و یا با سهل انگاری فراموش میکنند نتیجه ی لاتاری خود را بررسی کنند.از همین رو پیشنهاد میکنیم استعلام نتیجه ی لاتاری خود را به شرکت های مربوطه بسپارید.تا با خیال راحت منتظر پاسخ لاتاری خود باشید.

استعلام نتیجه ی لاتاری با برترمهاجر

تیم برترمهاجر خدمات استعلام نتایج لاتاری شرکت کنندگان عزیز را به طور ویژه ای انجام می دهد.

شما با پر کردن فرم مربوط به استعلام نتایج لاتاری اطلاعات خود را در اختیار تیم برترمهاجر قرار می دهید.

در زمان اعلام نتایج لاتاری 2024،نتیجه ی لاتاری شما در سریع ترین زمان استعلام و برای شما پیامک می شود.و در صورتی که برنده شده باشید،تیم برترمهاجر با شما تماس خواهد گرفت.تا این خبر فوق العاده رو به شما بدهند و در شادمانی شما شریک باشند.

علاوه بر این در صورتی که استعلام نتیجه ی لاتاری خود را به برترمهاجر سپرده باشید،و از طرفی کد کانفرمیشن خود را گم کرده باشید،این کد برای شما بازیابی و ارسال می شود.

در صورت تمایل برای همکاری با برترمهاجر جهت استعلام نتیجه ی لاتاری 2024 خود فرم درخواست استعلام نتایج لاتاری را تکمیل کنید.

فرم درخواست استعلام نتایج لاتاری

سوالات متداول سایت اعلام نتایج لاتاری 2024



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391