20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

ثبت نام مجدد لاتاری گرین کارت آمریکا برای کسانی که امسال برنده نشده اند

ثبت نام لاتاری

دوستانی که در لاتاری 2022 برنده نشدند اصلا ناراحت نباشند. این موضوع را بدانید که افرادی که امسال برنده شدند در چند دوره قبل شانس خود را امتحان کرده بودند اما امید خود را از دست نداده  و دوباره ثبت نام خود را انجام دادند. در ایران هر ساله بیش 700.000 نفر برنده نمی شوند که در این بین افرادی هستند که امیدوار بوده و برای سال بعد نیز ثبت نام لاتاری خود را انجام می دهند. 

بالاخره باید قبول کرد که این نوع مهاجرت کاملا شانسی است و با یک بار یا دو بار ثبت نام نمی توان به این راحتی برنده شد. البته افرادی هستند که با یک بار ثبت نام برنده می شوند ولی تعدادشان بسیار اندک است. اگر می خواهید ثبت نام لاتاری خود را مجددا انجام دهید بهتر است همین الان اقدام به پیش ثبت نام برای لاتاری 2023 کنید؛ زیرا ممکن در طی روزمرگی زندگیتان این موضوع را فراموش کنید و از لاتاری سال بعد جا بمانید. برای ثبت نام مجدد می توانید از طریق لینک زیر مراجعه کنید.

پیش ثبت نام لاتاری 2023 گرین کارت آمریکا

مهاجرت به روش های دیگر

عزیزانی برای مهاجرت از ایران عجله دارند و نمی توانند تا آن زمان ثبت نام کنند می توانند راه های دیگر با مقاصد مختلف را انتخاب کنند. به طور کلی باید ابتدا هدف خود را از مهاجرت تعیین کنید. این سوال را از خود بپرسید که هدف خود از مهاجرت تان چیست؟ اهدافی مانند تحصیلی، کار، زندگی و سرمایه گذاری برای مهاجرت هستند که بهترین آن مهاجرت های تحصیلی و کاری است.

اگر دوست دارید با هزینه های کمتری مهاجرت کنید، مهاجرت تحصیلی را انتخاب کنید. اما اگر حوصله درس خواندن را ندارید، بهترین روش مهاجرت کاری است. 

همچنین کشور های مناسب که ایرانیان می توانند به آنجا مهاجرت کنند، بعضی از کشور های اروپایی، کانادا و استرالیا است. 

اگر قصد جدی برای مهاجرت دارید پیشنهاد می کنیم که دوره آموزشی مهاجرت که توسط تیم برتر مهاجر جمع آوری شده را تهیه کنید تا با انواع روش های مهاجرتی آشنا شوید و بتوانید یک مهاجرت اصولی را تجربه کنید. این دوره آموزشی به طور کلی به موضوع مهاجرت پرداخته و کشور خاصی را در نظر ندارد. در واقع برای شما چراغی روشن می کند تا بتوانید راه درست خودتان را برای مهاجرت پیدا کرده و از مهاجرت خود نهایت لذت را ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر این دوره آموزشی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره آموزش جامع مهاجرت 

چالش های مهاجرت از ایران

چالش های مهاجرت

افرادی که قصد مهاجرت از ایران را دارند در این مسیر یک سری چالش ها دارند که در این بخش به طور مختصر این موارد را بیان می کنیم

یادگیری زبان

یکی از مواردی که می تواند تو روند مهاجرت به شما کمک کند، یادگیری زبان جدید است. زمانی که کشور خود را برای مهاجرت انتخاب کردید باید بفهمید که زبان رایج آن کشور چیست و آن را فرا بگیرید. راستی تو دوره آموزشی جامع مهاجرت می توانید یک فرمول طلایی برای یادگیری هر زبانی  یاد بگیرید تا بتواند در کمتر از 8 ماه زبان مورد نظر خود را یاد بگیرید.

پیداکردن شغل

اگر از تمکن مالی خوبی برخوردار نیستید این چالش برای شما بسیار حیاتی است. افرادی که نتوانند در کشور مقصد شغل مورد نظر خود را پیدا کنند، ادامه زندگی برایشان در کشور مقصد کمی سخت خواهد شد. البته در دوره آموزش فوق به صورت 0 تا 100 مهاجرت کاری توضیح داده شده که شما می توانید ابتدا بهترین کشور را جهت کار برای خودتان را پیدا کنید و سپس به دنبال بهترین کار باشید.

بیماری های بیش بینی نشده

در تمامی کشور ها حتی ایران یکی سری از بیماری ها هستند که بدن افراد مهاجر نسبت به آن مقاوم نشده، خوشبختانه به لطف پیشرفت های دنیای امروزه برای اکثر بیماری ها و ویروس ها واکسن وجود دارد. در دوره آموزشی جامع مهاجرت در مورد واکسن هایی که برای هر کشور باید استفاده کنید به تفکیک صحبت شده. 

رد شدن در مصاحبه سفارت

این چالش تقریبا از اولین چالش هایی است که در صورت نداشتن آگاهی می تواند برای شما دردسر ساز باشد. نکته ای برای مصاحبه کشور ها باید به آن توجه کنید این است که کاملا خونسرد باشید و صداقت کلام خود را حفظ کنید؛ چون ممکن است در مصاحبه اول رد شوید و از آن جایی که جواب های شما در سیستم ثبت می شود، باید جواب های شما در دو مصاحبه یکسان باشد.

پادکست برندگان لاتاری


صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391