20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

سرعت و قیمت اینترنت در آمریکا چگونه است؟

بعد از مهاجرت ویزای تحصیلی آمریکا یا  ویزای توریستی آمریکا خود وقتی به مقصد خود یعنی کشور آمریکا رسیدید مهمترین دغدغه شما این است که کدام سرویس خدمات ارائه دهنده اینترنتی بهتر و دارای سرعت بالاتری و قیمت مناسب تری دارد ما در این مقاله سرعت و قیمت اینترنت در آمریکا بررسی خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه برای خودتان انتخاب کنید

سرعت و قیمت اینترنت در آمریکا به صورت میاگین

برای سرویس اینترنت پرسرعت باید ماهیانه حدود 70 دلار بپردازید. این تقریباً همان مبلغی است که بیشتر مردم برای طرح های اینترنتی می پردازند. در حالی که قیمت اینترنت در سال گذشته افزایش یافته است، 70 دلار برای طرحی با سرعت‌های سریع (100 مگابیت در ثانیه یا بهتر) و اتصال قابل اعتماد هنوز عادلانه است.

به طور کلی، قیمت طرح های اینترنتی از 20 دلار تا بیش از 100 دلار در ماه متغیر است. قیمتی که می پردازید به عوامل مختلفی از جمله سرعت اینترنت، نوع اتصال و آنچه در منطقه شما موجود است بستگی دارد.

هزینه اینترنت کشور آمریکا در ماه چقدر است؟

قیمت متوسط ​​دسترسی به اینترنت حدود 75 دلار در ماه است. این بر اساس تجزیه و تحلیل نوامبر 2022 از Consumer Reports است که نشان می دهد حدود نیمی از خانواده های آمریکایی بین 60 تا 90 دلار در ماه برای خدمات اینترنتی پرداخت می کنند.

با این قیمت ها، می توانید یک طرح استاندارد اینترنت پهن باند دریافت کنید، که کمیسیون ارتباطات فدرال آن را به عنوان هرگونه اتصال سرویس اینترنتی که سرعت دانلود 25 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 3 مگابیت در ثانیه یا سریعتر را به شما می دهد، تعریف می کند. سرعت دانلود اینترنت شما ممکن است کمتر از حداکثر سرعتی باشد که در طرح شما اعلام شده است، اما همچنان می توانید خدمات قابل اعتماد و مطمئنی دریافت کنید.

نوع اتصال اینترنتی شما مهمترین عامل در میزان هزینه ای است که باید برای طرح وای فای خود بپردازید. نوع اینترنت انواع سرعت دانلودی را که می توانید دریافت کنید تعیین می کند و تأثیر زیادی بر کیفیت کلی سرویس شما دارد.

قیمت اینترنت ایالات متحده بر اساس نوع اتصال

سرعت و هزینه اینترنت ماهانه در آمریکا

 

چگونه می توان پول کمتری برای اینترنت پرداخت؟

اگر به دنبال نرخ های مقرون به صرفه و پیشنهادات بهتر در قبض اینترنت خود هستید، در اینجا خلاصه ای از نکات و ترفندها آورده شده است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن یک معامله اینترنتی عالی انجام دهید

به دنبال ارائه دهنده ای باشید که معاملات اینترنتی را با کمتر از 50 دلار در ماه ارائه می دهد . پس انداز بالقوه: 200 تا 600 دلار در سال.
یک طرح اینترنتی بدون قرارداد سالانه و بدون محدودیت داده دریافت کنیدپس نیازی به پرداخت هزینه های فسخ زودهنگام یا هزینه های بیش از حد ندارید. پس انداز احتمالی: 10-120 دلار در سال.
به دنبال معاملات اینترنتی مانند کارت های پاداش و معافیت از هزینه های اضافی باشید. پس انداز احتمالی: 50 تا 100 دلار
تجهیزات خود را مانند مودم و روتر بخرید تا از پرداخت هزینه اجاره از ارائه دهنده خود جلوگیری کنید. (فقط مطمئن شوید که از تجهیزاتی استفاده می کنید که با ارائه دهنده شما سازگار است.)  پس انداز احتمالی: 120 تا 180 دلار در سال
برنامه خود را به سرعت اینترنت کندتر تنزل دهید . هیچ فایده ای برای پرداخت برای پهنای باندی که استفاده نمی کنید وجود ندارد. از «چقدر سرعت اینترنت نیاز دارم؟» استفاده کنید. ابزاری برای دیدن بهترین کار. پس انداز بالقوه: 200 تا 600 دلار در سال.
از یک هات اسپات وای فای عمومی در رستوران یا کافی شاپ استفاده کنید تا از پرداخت قبض ماهانه به طور کلی اجتناب کنید.

چه عواملی قیمت اینترنت در آمریکا برای شما را تعیین می کند؟

در اینجا خلاصه ای از عوامل موثر بر قیمت اینترنت آورده شده است:

  • سرعت اینترنت سرعت بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارد.
  • در دسترس بودن مناطق شهری گزینه های بیشتری برای طرح های ارزان قیمت دارند، در حالی که مناطق روستایی تمایل به گزینه های کمتر و قیمت های بالاتر دارند.
  • نصب، تجهیزات، و هزینه های اضافی یک طرح اینترنتی اغلب شامل هزینه های اضافی علاوه بر هزینه اصلی ماهانه می شود.
  • نوع اتصال اینترنت انواع اتصالات قابل اعتماد مانند فیبر و کابل تقریباً به اندازه انواع اتصال کندتر مانند DSL هزینه دارند (یا حتی کمتر). اما برنامه های سریعتر به معنای قیمت های بالاتر است.
  • افزایش قیمت برخی از طرح‌ها ارزان به نظر می‌رسند ، زیرا با قیمت‌های اولیه پایین شروع می‌شوند، اما مراقب افزایش قیمت‌هایی باشید که پس از یک سال خدمت شروع می‌شود.
  • سقف داده ها ارائه دهندگان اینترنت معمولاً یک سقف ماهیانه برای مقدار داده ای که می توانید استفاده کنید قرار می دهند و در صورت پرداخت هزینه های اضافی روی صورت حساب شما تعلق می گیرد.
  • قراردادهای سالانه بهترین قرارداد سالانه، بدون قرارداد سالانه است. نداشتن قرارداد به این معنی است که می توانید بدون پرداخت هزینه های فسخ زودهنگام لغو کنید.

هزینه اینترنت سرعت اینترنت در آمریکا و در دسترس بودن

معمولاً تنها تعداد انگشت شماری از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی در هر منطقه وجود دارد. برخی از مناطق روستایی تنها یک ارائه دهنده دارند. بنابراین مهم نیست که در کجا زندگی می کنید، به تعداد معینی از طرح های اینترنتی، قیمت ها و سرعت دانلود و آپلود محدود خواهید شد.

هزینه اینترنت و هزینه اضافی

همراه با هزینه ماهانه روی صورتحساب خود، باید هزینه های اضافی را برای مواردی مانند نصب، اجاره مودم و مالیات بر فروش نیز در نظر بگیرید. این هزینه‌ها گاهی اوقات در صورت‌حساب یک ارائه‌دهنده اینترنت جمع می‌شوند، بنابراین قبل از ثبت‌نام مطمئن شوید که هزینه آن چقدر است.

راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های اضافی یا خلاص شدن از شر آنها وجود دارد. در اینجا چند پیشنهاد هستند:

چگونه در هزینه های اضافی سرعت اینترنت کشور آمریکا صرفه جویی کنیم

  • برای معاملات و تبلیغات خرید کنیدما هر ماه بهترین معاملات اینترنتی را از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی بزرگ در سراسر کشور پیگیری می کنیم .
  • روتر خود را بخرید با خرید مودم و روتر خود می توانید در هزینه های اجاره صرفه جویی کنید
  • برای یک طرح اینترنت گیگابیتی ثبت نام کنید برخی از ارائه دهندگان از هزینه های نصب و اجاره مودم برای مشتریان گیگابیت چشم پوشی می کنند.
  • Google Fiber را دریافت کنیدیک طرح Google Fiber هزینه‌های اضافی را به کل صورت‌حساب می‌رساند—شما هیچ شگفتی ماهانه و افزایش قیمت سالانه نخواهید داشت.
  • اینترنت خانگی 4G یا 5G را امتحان کنیدنه اینترنت خانگی T-Mobile و نه اینترنت خانگی Verizon 5G برای نصب یا اجاره تجهیزات هزینه ای دریافت نمی کنند، و هر دو به طور منظم معاملات و تبلیغات را برای شیرین کردن ظرف ارائه می دهند.

هزینه اینترنت و یارانه های دولتی

اگر در مورد هزینه قبض اینترنت خود نگران هستید، می توانید به دنبال یارانه های دولتی باشید تا به کاهش قیمت کمک کنید.

برای واجد شرایط بودن، شخصی در خانواده شما باید در برنامه های اجتماعی خاصی ثبت نام کند ، برنامه ناهار ملی مدرسه، و غیره. یا می توانید بر اساس درآمد خود واجد شرایط شوید.

افزایش هزینه و قیمت اینترنت

ارائه دهندگان اینترنت اغلب با ارائه قیمت‌های «تبلیغاتی» پایین در بسته‌های اینترنتی خود به دنبال جذب مشتریان جدید هستند – فقط برای افزایش قیمت ماهانه پس از پایان دوره تبلیغاتی (معمولاً پس از 12 ماه). این یک روش معمول با ارائه دهندگان خدمات اینترنت کابلی، فیبر و ماهواره ای است.

گاهی اوقات افزایش قیمت چیز مهمی نیست. اما، در موارد دیگر، افزایش قیمت مدفون در چاپ ریز می تواند یک طرح بسیار مقرون به صرفه را به یک برداشت کامل تبدیل کند. هنگامی که در حال ثبت نام برای اینترنت جدید هستید، توصیه می کنیم اقدامات احتیاطی زیر را انجام دهید تا مطمئن شوید افزایش قیمت فصلی کیف پول شما را به نصف نمی رساند.

نحوه برخورد با افزایش قیمت اینترنت

  • ببینید آیا افزایش قیمت‌ها در صورت‌حساب شما وجود دارد یا خیر و کمی اعداد را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قیمت همچنان ارزش آن را دارد.
  • سعی کنید یک طرح اینترنت بدون قرارداد دریافت کنیدبه این ترتیب، می توانید طرح خود را بدون پرداخت هزینه های فسخ زودهنگام در صورت افزایش قیمت لغو کنید
  • با خدمات مشتری مذاکره کنیدوقتی به پایان دوره 12 ماهه ماه عسل خود نزدیک می شوید، با ارائه دهنده خود تماس بگیرید و برای یک معامله جدید فشار بیاورید.
  • به دنبال نرخ های ثابت باشید : به ارائه‌دهنده اینترنت مانند Google Fiber، نرخ ثابتی ماهانه به شما می‌دهد تغییر دهید

هزینه اینترنت و سقف داده در کشور آمریکا

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت در آمریکا

 

 

بسیاری از ارائه دهندگان برای مقدار داده های اینترنتی که می توانید در ماه استفاده کنید محدودیتی قائل می شوند – اگر بیشتر از آن استفاده کنید می توانید هزینه های اضافی روی صورتحساب شما ایجاد کند. اما همه ارائه دهندگان این کار را انجام نمی دهند.

در صورت امکان، با انتخاب طرحی که داده های نامحدودی در اختیار شما قرار می دهد، از هزینه های بیش از حد و کاهش سرعت جلوگیری کنید.

هزینه اینترنت و قراردادهای سالانه

بسته به طرح اینترنتی شما، ممکن است از شما خواسته شود که یک تعهد سالانه با ارائه دهنده خود امضا کنید. این بدان معناست که شما قراردادی خواهید داشت که هر سال تمدید می شود. برای لغو زودهنگام سرویس خود، باید هزینه های خاتمه زودهنگام (ETF) را بپردازید – معمولاً 10 تا 12 دلار برای هر ماهی که در صورتحساب خود باقی مانده است.

اگر برای مدت طولانی با یک ارائه دهنده کار کرده اید و مشکلی نداشته اید، احتمالاً قراردادهای سالانه برای شما مهم نخواهد بود. اما اگر زیاد جابجا می‌شوید یا ارائه‌دهنده‌ای دارید که خدمات زیرپاره ارائه می‌کند، می‌توانند واقعاً ناخوشایند باشند.

خوشبختانه، برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنت طرح های Wi-Fi را بدون قرارداد سالانه ارائه می دهند . شما می توانید برای خدمات ثبت نام کنید و هر زمان که بخواهید بدون نیاز به پرداخت آن ETF های مخوف، آن را لغو کنید.

توصیه می‌کنیم در صورت وجود ارائه‌دهنده بدون قرارداد در منطقه شما، با آن‌ها تماس بگیرید. در غیر این صورت، اگر می خواهید قرارداد خود را زودتر قطع کنید، فقط آماده باشید که مقداری مولا اضافی بپردازید.

بهترین طرح های اینترنتی بدون قرارداد

 

قیمت های مقرون به صرفه اینترنت در آمریکا

سوالات متداول سرعت و قیمت اینترنت در آمریکا چگونه است؟



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391