20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر روند کار برندگان لاتاری

جنگ روسیه و اوکراین خبر داغ این روزها در فضای مجازی هست. اخبار این جنگ را می تونید از شبکه های مجازی هر لحظه دنبال کنید. اما موضوعی که در این مقاله از برتر مهاجر می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم این است که آیا این موضوع تاثیری در فرایند دریافت ویزای آمریکا خواهد داشت؟ بله؛ قطعا تاثیر خود را دارد اما نه برای همه برندگان لاتاری. عزیزانی که سفارت خود را در کشور های همسایه ایران انتخاب کردند از این تاثیرات درامان هستند؛ پس جای نگرانی نیست.

تاثیر جنگ روسیه و اوکراین در روند برندگان لاتاری

کنسل شدن وقت مصاحبه ویزا

با توجه به شرایط جنگی قطعا اگر وقت مصاحبه ای توی سفارت آمریکا در کی‌یف داشتید کنسل شده است چرا که کارکنان سفارت اول محدود شدند و بعد همان تیم محدود نیز به lviv که در غرب اوکراین قرار دارد منتقل شدند و سپس از اوکراین خارج شده و به لهستان منتقل شدند.

ممنوع الویزا شدن عده ای

اولین واکنشی که دولت آمریکا داشت تحریم کردن قسمت های مهم اقتصادی روسیه بود و احتمالاً افرادی که توی این لیست تحریم هستند و یا با این شرکت‌ها و افراد ارتباط تجاری داشتند ممکن است به آن‌ها ویزا داده نشود.

شلوغ شدن سفارت‌های آمریکا در کشورهای نزدیک اوکراین

با توجه به این که به خاطر جنگ عده‌ی زیادی از اوکراین فرار کردند، تعداد زیادی از آن‌ها ممکن است مقصد بعدی خود را ایالات متحده انتخاب کنند و این سفارت‌ها با حجم زیادی درخواست مواجه بشوند و حجم درخواست موجب کندی صدور ویزا می‌شود، پس افرادی که سفارت آنها در کشورهای نزدیک اوکراین قرار گرفته است ممکن است وقت مصاحبه و یا پردازش کیس آنها با تأخیر مواجه شود.

سوالات متداول تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر روند کار برندگان لاتاری



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391