20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

نتایج لاتاری 2021

همیشه بعد از اتمام مهلت ثبت نام لاتاری افراد بسیاری که در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کرده اند بی صبرانه منتظر اعلام نتایج لاتاری هستند.نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا معمولا 6 ماه پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود و تمام افرادی که در لاتاری شرکت کرده اند با داشتن کد کانفرمیشن نامبر یا کد رهگیری ثبت نام خود می توانند از نتایج لاتاری یا بهتر هست بگیم نتیجه لاتاری خودشون مطلع بشند. اما امسال نتایج لاتاری 2021 کمی با تاخیر اعلام شد.

نتایج لاتاری 2021

نتایج لاتاری 2021

زمان اعلام نتایج لاتاری 2021

نتایج دی وی لاتاری یا لاتاری گرین کارت آمریکا هر سال حدودا از 5 می یعنی اردیبهشت ماه اعلام می شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاخیر در بسیاری از برنامه های مهاجرتی و ویزا ، نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا 2021 نیز با تاخیر اعلام شد. نتایج لاتاری گرین کارت 2021 برخلاف هر سال با یک ماه تاخیر و در تاریخ 17 خرداد 1399 به وقت ایران اعلام شد.

خوشبختانه آمار برندگان لاتاری 2021 نشان میداد که امسال برندگان چندین برابر برندگان لاتاری 2022 بودند که مهمترین دلیل این تغییر اضافه شدن شرط پاسپورت برای ثبت نام لاتاری و همچنین رعایت بیشتر اصول ثبت نام لاتاری ، توسط ثبت نام کنندگان بود.در سال گذشته از هر 50 نفر 1 تا 2 نفر از افراد ثبت نامی لاتاری جزو برندگان خوش شانس لاتاری گرین کارت آمریکا بودند که خوشبختانه امسال این آمار چند برابر سال گذشته بود.

البته با وجود آمار بالاتر برندگان و افزایش شانس ایرانی ها در لاتاری گرین کارت آمریکا ، با توجه به فرمان بن ترامپ و محدودیت های جدیدی که برای ورود ایرانیان به خاک آمریکا اعمال شد ، تعداد افرادی که موفق به گرین کارت آمریکا می شوند همچنان افزایش چشم گیری نداشته است.

از این رو مهم تر از برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا، چگونگی رفع موانع و محدودیت های ورود به آمریکاست به همین خاطر ما در مجموعه برتر مهاجر تمام تلاش و تجربه چندین ساله را در اختیار افرادی که از طریق مجموعه ما اقدام به ثبت نام کرده اند، می گذاریم و با راهنمایی های درست و قدم به قدم کمک می کنیم برندگان لاتاری موفق به اخذ گرین کارت آمریکا بشوند.

لازم به ذکر است بعد از اعلام نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا 1 سال مهلت چک کردن نتایج لاتاری برقرار است. اما بعد از یک سال امکان چک کردن نتیجه لاتاری وجود ندارد. پس اگر در لاتاری 2021 ثبت نام کرده اید تا پایان مهر ماه 1400 مهلت دارد نتایج لاتاری خود را چک کنید چون سال مالی کشور آمریکا از 10 مهر شروع و تا 9 مهر سال بعد ادامه دارد و قبل از بسته شدن سال مالی شما می توانید اقدامات لازم را انجام دهید .برای چک کردن نتایج لاتاری 2021 مراحل زیر را طی کنید.

 

آموزش چک کردن نتایج لاتاری 2021

اگر از طریق مجموعه برتر مهاجر اقدام به ثبت نام لاتاری کرده اید نیازی به چک کردن نتایج لاتاری و پرداخت هزینه ندارید.چرا که نتایج لاتاری افراد ثبت نام شده توسط برتر مهاجر از طریق پیامک بلافاصله بعد از اعلام نتایج توسط اداره مهاجرت آمریکا، به اطلاع افراد ثبت نامی می رسد.

اما در صورتی که به صورت مستقلانه اقدام به ثبت نام کرده اید برای چک کردن نتایج لاتاری مراجل زیر را طی کنید.

1-وارد سامانه چک کردن نتایج لاتاری گرین کارت آمریکا یا سایت نتایج لاتاری 2021 به نشانی https://bartarmohajer.com/dv-lottery-register/see-result.php شوید. یا به روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت نتایج لاتاری 2021

2-پس از ورود به صفحه اعلام نتایج در ابتدا دوره ای که در آن ثبت نام کرده اید را انتخاب کنید برای مثال ما در اینجا قصد داریم نتیجه لاتاری 2021 را چک کنید پس به روی گزینه 2021 کلیک می کنیم.

3- نام (First Name) ،نام خانوادگی (Last Name) ،کد رهگیری (Confirmation Number) و تاریخ تولد را مطابق برگه ثبت نام و به انگلیسی وارد کنید.

4-در مرحله بعد شماره موبایل خود را همراه با کد 0 به صورت کامل وارد کنید. پس از تکمیل به روی دکمه بعدی کلیک کنید.

5-در این مرحله برای تایید شماره موبایل خود کد  4 رقمی پیامک شده به گوشی موبایلتان را در کادر مشخص شده وارد کرده و به روی گزینه تایید کد کلیک کنید.(گاهی ممکن است به دلیل اختلالات اینترنت این مرحله از روند مشاهده نتایج لاتاری حذف شود.)

6-مرحله 6 مرحله پرداخت هزینه استعلام نتیجه است. هزینه چک کردن نتیجه لاتاری برای هر فرم 20 هزار تومن است که اگر از طریق مجموعه برتر مهاجر اقدام به ثبت نام کرده باشید نیازی به پرداخت این هزینه نیست و استعلام نتیجه برای شما رایگان و بدون نیاز به ثبت درخواست انجام می شود.

پس از انجام 6 مرحله بالا نتیجه لاتاری گرین کارت 2021 برای شما پیامک میشه و همین طور میتونید از طریق پنل کاربریتون نتایج رو چک کنید.

بعد از اعلام نتایج لاتاری 2021 و قبولی در لاتاری چه کارهایی باید بکنیم؟

1-پر کردن فرم ds-260 ویژه برندگان لاتاری

بعد از قبولی در لاتاری گرین کارت آمریکا اولین قدم پر کردن فرم ds-260 است. این فرم یکی از پیچیده ترین فرم های لاتاری است هرچند که به ظاهر شاید ساده به نظر برسد اما برای پر کردن این فرم باید بسیار دقیق و نکته بین عمل کنید. به همین خاطر برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم آموزش پر کردن فرم ds-260 را مشاهده کنید.

2- ترجمه و آماده کردن مدارک لازم برای دریافت گرین کارت بعد از تکمیل فرم ویژه برندگان لاتاری به دنبال ترجمه و جمع آوری مدارک خود باشید تا هیچ معطلی برای مصاحبه نداشته باشید.پیشنهاد می کنیم این مدارک را ترجمه کنید:
◾️پاسپورت
◾️شناسنامه
◾️مدرک تحصیلی
◾️مدارک عدم سوءپیشینه (چه در ایران و چه در کشورهایی که در آن بیش از 3 ماه ساکن بوده اید.)
◾️سند ازدواج یا طلاق
◾️گردش صورت حساب بانکی و اسناد مالی
◾️اسناد  املاک و مستغلات
◾️مدارک لازم برای اخذ گرین کارت(هر آنچه که در فرم ds-260 وارد کرده اید.)
◾️روزمه و مدارک کاری شما (چه کارمند و چه کارفرما)
◾️مدارک و شناسه نظامی( اگر در ارگان‌های نظامی مثل ارتش خدمت کرده اید)
3-اعلام تاریخ مصاحبه توسط kcc
بعد از پر کردن فرم ویژه برندگان لاتاری ds-260 تاریخ مصاحبه با توجه به کیس نامبر شما مشخص شده و برای شما ارسال خواهد شد.
4-انجام واکسیناسیون و معاینات پزشکی
برای انجام واکسیناسیون و معاینات پزشکی به مراکز معتبر مراجعه کنید.
5- انجام مصاحبه گرین کارت آمریکا

مهمترین و در واقع آخرین مرحله انجام مصاحبه گرین کارت آمریکا است. از آنجایی که در ایران سفارت آمریکا وجود ندارد معمولا مصاحبه در یکی از کشورهای همسایه رخ می دهد.در هنگام مصاحبه تمام مدارک ترجمه شده و مدارک واکسیناسیون خود را همراه با خود ببرید.

بعد از انجام مصاحبه یک ویزای semi-annual به شما داده می‌شود که بر اساس آن ۶ ماه زمان دارید تا وارد خاک آمریکا شوید؛ در غیر این صورت ویزای شما به طور خودکار لغو خواهد شد.

اگر برنده لاتاری هستید حتما برای اطلاع از هزینه های بعد از قبولی لاتاری مقاله هزینه های بعد از قبولی لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟ را مطالعه کنید.

سوالات متداول

اگر در لاتاری 2021 قبول نشده باشیم امکان ثبت نام مجدد هست؟

بله بعد از چک کردن نتیجه لاتاری خود چنانچه جزو برندگان نبودید می توانید از طریق صفحه ثبت نام لاتاری اقدام به پیش ثبت نام لاتاری 2022 بکنید.

آیا در صورت برنده شدن امکان ثبت نام مجدد در لاتاری گرین کارت آمریکا را داریم؟

بله حتی اگر جزو برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا باشید اما به دلایلی امکان دریافت گرین کارت در این دوره لاتاری را ندارید می توانید برای دوره آینده و لاتاری 2022 ثبت نام کنید.

امکان مشاهده همه اسامی برندگان لاتاری 2021 وجود دارد؟

خیر شما با داشتن کد رهگیری ثبت نام یا کانفرمیشن نامبر تنها مجاز به مشاهده نتیجه لاتاری خود هست و امکان مشاهده اسامی برندگان لاتاری 2021 فراهم نیست. چرا که شاید بسیاری از افراد تمایلی نداشته باشند اقوام یا آشنایان آنها تا اتمام مراحل دریافت گرین کارت خبری از ثبت نام آنها داشته باشند. و از طرفی وجود تشابه اسمی و پیدا کردن اسم فرد برنده از میان 55 هزار نفر کار دشواری است به همین خاطر اداره مهاجرت آمریکا به هر فرد این امکان را می دهد که با داشتن برگه ثبت نام نتیجه لاتاری خود را مشاهده کند.

سوالات متداول نتایج لاتاری 2021



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391