20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

برترین کشورها برای زندگی و کار در سال 2021

وقتی صحبت از بهترین کشور ها برای زندگی می شود نظرات باهم بسیار متفاوت اند چون هرکس تفسیر خاصی از یک جای ایده آل برای زندگی دارد. ممکن است برای فردی، کشور مناسب برای زندگی جایی باشد که از لحاظ تحصیلات و شغل امکان ترقی زیادی وجود داشته باشد، یا برای فردی دیگر امنیت و آمار پایین جرم و جنایت مهم ترین فاکتور انتخاب مکان مناسب زندگی باشد و …

حرکت به سوی مهاجرت به خارج از کشور می تواند یک تصمیم هیجان انگیز و سرنوشت ساز باشد به شرطی که با تأمل و بررسی دقیق گزینه ها صورت گرفته باشد. در این دنیایی که هرجا رنگ و بوی خاص خود را دارد، شما کدام کشور برای زندگی را انتخاب می کنید؟ هر جایی مد نظر شما باشد ،باید بی خطر ، به صرفه و با قابلیت زندگی راحت باشد. در ادامه به معرفی بهترین کشورها برای زندگی و کار در برتر مهاجر می پردازیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بهترین کشور ها بر اساس شاخص کیفیت زندگی در سال 2021

 

 

برترین کشور ها برای زندگی و کار در سال 2021

1.کانادا

 

کانادا، تورنتو

 

برای کسانی که می خواهند به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند و بیش از هر چیز راحتی و امنیت بیشتری کسب کنند ، کانادا میتواند مکان مناسبی باشد. مانند ایسلند ، این کشور نیز به عنوان یکی از صلح آمیزترین کشورها در جهان قرار دارد و علاوه بر این ، دارای سه شهر پرمصرف جهان است: کلگری ، تورنتو و ونکوور.

2.دانمارک

 

دانمارک، کپنهاگن

 

دانمارک، کشوری که برابری اجتماعی جزو اصول و قواعد آن است، رتبه یک کشور های جهان از لحاظ اختلاف درآمد بین مردم را دارد و در رتبه بندی سالانه شادترین کشور های جهان رقابت تنگاتنگی را با فنلاند پشت سر می گذارد. اگر به دنبال تحصیل رایگان هستید، دانمارک گزینه ی خوبی برایتان بشمار میرود.از طریق پل اورسوند، سیستم مترو، بندر و فرودگاه استکهلم-که بزرگترین فرودگاه بین المللی منطقه اسکاندیناوی است- شمال اروپا به سرتاسر دنیا متصل میشود.

3.سوئد

 

سوئد، استکهلم

 

شاید تا اسم سوئد به گوشتان میخورد، تصورتان از آن یک کشور با یخبندان های دائمی و مناظر سفید پوشیده از برف باشد با مردمی که شبیه به اسکیمو ها لباس میپوشند اما باید بگوییم که کاملا برعکس است. معمولاً اغلب کسانی که قصد مهاجرت دارند ابتدا سوئد را انتخاب می کنند که کشوری مهاجرپذیر، چهارفصل، دارای مردمی خونگرم و خوش مشرب و مراکز آموزش عالی با رتبه های مطرح جهانی است.

 

4.نروژ

 

نروژ، اسلو

 

این کشور از لحاظ اقتصادی وضعیت بسیار مناسبی دارد و مردم از درآمد بالایی برخوردارند. آب و هوای نروژ، کوهستانی و سرد است و جزایر متعددی دارد. هزینه های بهداشت و درمان در نروژ کم است بطوری که در سال 2013 رتبه اول جهانی از “سرانه کل هزینه های بهداشت” را کسب کرد. اگر به نروژ سفر کرده اید، احتمالاً از علاقه ی مفرط مردمانش به اسکی و خودرو های تسلا مطلع اید.

 

5.سوئیس

 

سوئیس، زوریخ

 

سوئیس سرزمین برند هایی است که در دنیا حرف اول را میزنند؛ از شکلات و پنیر های سوئیسی گرفته تا ساعت های با کیفیت رولکس، همه و همه میتوانند شما را ترغیب کنند که حتی برای یک اقامت کوتاه و چند روزه هم که شده به آنجا سفر کنید. این کشور از سال 1815 میلادی بی طرفی خود را در جنگ و جدال بین کشور ها اعلام کرده و کشوری بسیار امن برای زندگی میباشد. اگر به یکی از 4 زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش مسلط باشید دیگر مشکلی برای زندگی و سکونت در این کشور نخواهید داشت.

 

6.استرالیا

 

سترالیا، کانبرا

 

استرالیا همیشه در صدر جدول افراد دنیا به خصوص بریتانیایی ها برای مهاجرت به خارج از کشور است ،  همچنین به دلیل آب و هوای عالی ، سبک زندگی و کیفیت عالی زندگی ، مهاجران بسیاری از کشورهای دیگر را به خود جذب می کند. جای تعجب نیست که سه شهر بزرگ استرالیا – پرت ، آدلاید و ملبورن – به عنوان برخی از پرمخاطب ترین شهر های جهان در سال 2021 تصور شوند.

HSBC می گوید: ” استرالیا زندگی بسیار خوبی را به مهاجران هدیه می دهد، آنقدر که نمی خواهند آنجا را ترک کنند.”

مهاجران از کیفیت بالای زندگی در استرالیا خبر می دهند . تقریباً 75٪ می گویند که در استرالیا نسبت به کشوری که پشت سر گذاشته اند ، بیشتر احساس رضایت از زندگی می کنند. احتمالاً هوا هم فوق العاده است !

 

7.هلند

 

هلند، آمستردام

 

هلند با داشتن نقاش های معروفی چون ونسان ون گوک، رامبرانت و پیت موندریان در تاریخ خود، یک مهد نقاش پرور تلقی میشود. گویا زیبایی و طبیعت بهشت مانند این کشور، ذوق هنری را در درون افراد شعله ور میکند و آنها را به، به تصویر درآوردن این زیبایی وا می دارد. با دارا بودن خدمات و مزایای بهداشتی مناسب، سیستم آموزشی نوین، سبک زندگی سالم هلندی ها و …جای تعجب نیست که هلند در سال 2018 به عنوان بهترین مقصد برای مهاجرت شناخته شد. وکیل ها بیشترین دریافتی در این کشور را دارند؛ پس اگر به شغل وکالت مشغول هستید و قصد مهاجرت دارید، بدون شک هلند بهترین مقصد برایتان خواهد بود.

8.فنلاند

 

فنلاند، هلسینکی

 

فنلاند به شادترین کشور دنیا شهره است. بهترین سیستم آموزشی دنیا و پاک ترین آب و هوا متعلق به این کشور است. فنلاندی ها تعلق خاطر خاصی به طبیعت و دریاچه های معروف شان دارند و همیشه بیشتر اوقات فراغت خود را صرف طبیعت گردی می کنند. میانگین حقوق ماهانه در این کشور حدود 4690 یورو، حداقل حقوق دریافتی 1190 یورو و حداکثر 20000 یورو است.

9.آلمان

 

آلمان، برلین

 

آلمان نهمین مکان برتر جهان برای مهاجران جهت پرورش بچه ها است. این کشور همچنین از داشتن کمترین میانگین ساعت کاری در سراسر جهان (26 ساعت در هفته) بهره می برد و باعث می شود بیش از 70٪ از مهاجران به گفته خودشان  باعث تعادل کار و زندگی خود می شود.

در وسط قاره کوهستانی نیست، منطقه اصلی برای استراحت آخر هفته است. از مونیخ ،با چهار ساعت رانندگی شما به سوئیس ، اتریش یا ایتالیا خواهید رسید. یک پرواز دو ساعته شما را تقریباً به هر نقطه از اروپا می رساند.

10.نیوزیلند

 

نیوزیلند، ولینگتون

 

سرزمینی پر از فرصت های شغلی و امکان رشد و ترقی. یک حقوق و مزایای مناسب در نیوزیلند شامل 97400 دلار نیوزیلند در سال میشود. در این کشور تعادل بین کار و اوقات استراحت به خوبی رعایت شده است و کارمندان زمان نسبتاً زیادی را برای تفریح دارند. بهترین رشته هایی که میتوان در نیوزیلند در آن زمینه ها به تحصیل پرداخت قطعا انیمیشن سازی، مهندسی و داروسازی است.

از اینکه تا انتهای این مقاله با برتر مهاجر همراه بودید سپاس گزاریم. 🙂 در صورت وجود ابهام یا سوالی در این باره می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید.

مطالب پیشنهادی توسط برتر مهاجر :

بهترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان

بهترین کشور ها برای زندگی در سال 2021

چه کشور هایی لاتاری دارند؟

تولد در کدام کشورها حق شهروندی می دهد

سوالات متداول برترین کشورها برای زندگی و کار در سال 2021



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391

پیشنهادات ما به برندگان لاتاری

لاتاری برنده شده اید و مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره و راهنمای برندگان لاتاری

دیدگاه های این مطلب

  1. نویسنده دیدگاه: Farshad Hakimi
    2020-01-02

    بسیار خوب
  2. نویسنده دیدگاه: رضاخانی
    2020-01-06

    یه سوال روسیه، هلند، بلژیک، انگلیس کشور خوبی برای مهاجرت نیست تو سال 2020؟
    • نویسنده دیدگاه: mohsen habibi
      2020-01-22

      لیستی که منتشر کردیم مبنی بر بد بودن سایر کشورها برای مهاجرت نیست رضای عزیز
  3. نویسنده دیدگاه: شیما صادقی
    2020-01-06

    یعنی مکزیک الان بهتر از آمریکاس؟ پس چرا مردمشون به آمریکا پناهنده میشن؟
  4. نویسنده دیدگاه: داوود. یوسفی
    2020-01-07

    خوب. وعالیست. خست. نباشید

نظر خودتان را ارسال کنید