20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

آمار لاتاری 2023

آمار لاتاری 2023(آمار کل شرکت کنندگان،آمار شرکت کنندگان ایرانی،آمار برندگان لاتاری،آمار برندگان ایرانی لاتاری و آمار ویزا های صادر شده برای برندگان لاتاری) مباحثی است که در این مقاله به آنها میپردازیم.

آمار لاتاری 2023

لاتاری 2023 آمریکا

لاتاری آمریکا،قرعه کشی است که هر ساله توسط دولت آمریکا در زمان مشخصی انجام می شود و به افراد مختلف در سراسر دنیا این شانس را می دهد که یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های مهاجرت به آمریکا را تجربه کنند.

سالانه افراد خوش شانس بسیاری از کشور های مختلف جهان از جمله ایران در لاتاری شرکت می کنند و با برنده شدن در این بخت آزمایی زندگیشان تغییر می کند.

اطلاع از تعداد شرکت کنندگان لاتاری در جهان و ایران و همچنین بررسی آمار برندگان لاتاری به افراد کمک میکند تا با آگاهی بیشتری پا به این مسیر جذاب بگذارند.همچنین این امر سبب می شود تا افراد با بررسی آمار هر سال لاتاری،محاسبه کنند که چقدر شانس برای برنده شدن در لاتاری خواهند داشت.

زمان ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا مطابق هر سال در مهر و آبان ماه سال 1400 بود که به مدت ۳۵ روز ادامه داشت.و اعلام نتایج لاتاری 2023 در تاریخ 17 اردیبهشت 1401 بوده است.

در ادامه به آمار دقیق لاتاری 2023 خواهیم پرداخت.

آمار کل شرکت کنندگان لاتاری 2023

۹ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۹۱ نفر در لاتاری 2023 آمریکا شرکت کردند.این افراد از کشور های مختلف دنیا که شهروندانش مجاز به شرکت در لاتاری بوده اند انتحاب شدند.

شهروندان اکثر کشور های دنیا مجاز به ثبت نام در لاتاری می باشند.اما در این قرعه کشی هم بنا به دلایلی محدودیت هایی وجود دارد.شهروندان کشور های بنگلادش،چین،السالوادور،
جامائیکا،پاکستان،بریتانیای کبیر،برزیل،کلمبیا،هائیتی،مکزیک،فیلیپین،کانادا،جمهوری دومینیکن،هندوستان،نیجریه،کره ی جنوبی و ویتنام اجازه ی شرکت در لاتاری آمریکا را نخواهند داشت.

آمار شرکت کنندگان ایرانی لاتاری 2023

1 میلیون و 354 هزار و 444 نفر فرد ایرانی در لاتاری 2023 ثبت نام کردند.

توجه کنید که این آمار ویژه ایرانیان است. و ایرانیان عزیز چه مقیم ایران باشند و چه خیر می توانند از سهمیه ایران برای شرکت کردن در لاتاری استفاده کنند. و هر ایرانی تنها مجاز به یک بار شرکت کردن در لاتاری در هر سال می باشد.

بعد از محدودیت هایی که ترامپ اعمال کرد،تعداد شرکت کنندگان ایرانی کاهش یافت.اما بعد از تغییر رئییس جمهور ایالات متحده دوباره این آمار افزایش یافت.

آمار کل برندگان لاتاری 2023

۱۱۹ هزار و ۲۶۲ نفر تعداد کل برندگان لاتاری در سراسر جهان می باشد.

البته باید به این نکته توجه کنید که سهمیه ویزا ها برای برندگان لاتاری محدود است.این به این معناست که تمامی افرادی که برنده لاتاری می شوند،موفق به اخذ ویزای آمریکا نمی شوند.

سهمیه ویزا برای برندگان لاتاری 2023، 55 هزار ویزا بوده است.

یعنی تنها 55 هزار نفر از 119 هزار نفری گه برنده لاتاری شدند،موفق به اخذ ویزا و مهاجرت به آمریکا می شوند.که این مورد بستگی به شماره کیس نامبر این افراد دارد.

آمار برندگان ایرانی لاتاری 2023

5506 نفر از ایران در لاتاری 2023 برنده شده اند.

از بین این آمار،افرادی که کیس نامبر بهتری داشتند و تمامی مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را به درستی طی کردند،موفق به مهاجرت به آمریکا شدند.

سهمیه کشورها در ویزای تنوع نژادی

همانطور که در مقالات اخیر اشاره کردیم یکی از اصلی ترین دلایل برگزاری لاتاری توسط آمریکا ایجاد تنوع نژادی است.به همین منظور آمریکا برای کشور هایی که مجاز به شرکت در لاتاری هستند،سهمیه بندی میکند.

این سهمیه در 6 منطقه جغرافیایی تقسیم می شود که شامل آسیا،اروپا،آمریکای شمالی، اقانوسیه و آمریکای جنوبی و کارائیب می شود.

طبق قانون هر کشور فقط می تواند حداکثر ۷ درصد ویزاهای موجود (حدود ۳ هزار و ۸۵۰ ویزا) را از آن خود کند.

با تحلیل آمار مربوطه متوجه خواهید شد که هر ساله به نسبت کشور های دیگر افراد ایرانی بیشتری در لاتاری ثبت نام میکنند و برنده می شوند.

اما همانطور که پیش تر گفتیم برنده شدن در لاتاری دلیل بر تمام شدن پروسه ی مهاجرت شما نیست.کسانی که برنده لاتاری می شوند در واقع نیمی از مسیر مهاجرت را طی کردند.

افراد برنده لاتاری باید اقدامات و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری را با دقت مطالعه کنند و تمامی قدم های این پروسه را با دقت و حساسیت کامل پیش ببرند.

برای آگاهی از این مراحل مقاله ی راهنمای برندگان لاتاری را مطالعه کنید.

همچنین تیم برترمهاجر خدمات ویژه ای را برای برندگان لاتاری در نظر گرفته است.که برندگان خوش شانس لاتاری از زمان اعلام نتایج لاتاری تا لحظه ی اخذ ویزا و مهاجرت را همراهی می کند.

در ادامه به برخی از این خدمات میپردازیم:

خدمات برترمهاجر برای برندگان لاتاری

-مشاوره لاتاری

-دریافت وقت مدیکال

-ریجیستر کردن محل دریافت پاسپورت

-ماک مصاحبه

-چک کردن مدارک و راهنمایی در خصوص ترجمه مدارک

-مشاوره واکسیناسون

-مشاوره ی اختصاصی جهت جلوگیری از AP های غیر ضروری

-تکمیل فرم 5535

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اقدام برای موارد فوق با مشاورین برترمهاجر در ارتباط باشید.

سوالات متداول آمار لاتاری 2023



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391