20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

جاذبه های گردشگری آمریکا

جاذبه های گردشگری آمریکا

جاذبه های گردشگری آمریکا

جاذبه های گردشگری آمریکا،موضوعی است که در این مقاله به آن میپردازیم.قبل از اقدام برای گرفتن ویزای توریستی آمریکا و سفر به این کشور،خوب است اطلاعاتی کسب کنیم.اطلاعاتی در مورد جاذبه های گردشگری آمریکا و مکان های دیدنی این کشور.در ادامه کمی درباره ی کشور آمریکا و سپس مکان های دیدنی این کشور صحبت خواهیم کرد.

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا کشوری در قاره آمریکا است. که از 50 ایالت و یک منطقه فدرال تشکیل شده است.یک کشور مستقل در آمریکای شمالی میان کشور کانادا و مکزیک و اقیانوس اطلس و آرام است. پایتخت آمریکا واشینگتن، دی.سی. و پرجمعیت‌ترین شهر آن نیویورک می‌باشد.

آمریکا از طریق منطقه ی آلاسکا با روسیه مرز آبی دارد.همچنین  از طریق پایگاه دریایی گوانتانامو نیز مرز مشترک اندکی با کوبا دارد.این کشور سومین کشور پرجمعیت جهان میباشد. و از تنوع نژاد و گوناگونی فراوانی برخوردار است و از این حیث در جهان در رتبه ی اول میباشد.و از نظر وسعت امریکا بعد از روسیه،چین و کانادا در رتبه ی چهارم میباشد.

جزایر و سواحل آمریکا نیز از دیگر جاذبه های دیدنی آمریکا میباشد.از جمله شناخته شده ترین این جزایر میتوان به جزایر هاوایی اشاره کرد.

معروف‌ترین ایالت­‌های آمریکا، کالیفرنیا، فلوریدا، تگزاس، واشنگتن، میشیگان و هاوایی هستند.

صنعت گردشگری آمریکا

هر ساله هزاران گردشگر و توریست از سراسر دنیا برای گردشگری به آمریکا سفر میکنند.این اتفاق تصادفی نیست.مکان های جذاب گردشگری و جاذبه های توریستی این کشور به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران است.

نحوه سیاستگذاری‌ها و عملکرد گردشگری آمریکا،تاثیر و نقش بسزایی در تبدیل شدن آمریکا به مقصد برتر گردشگری داشته است.نهاد های دولتی با بخش های خصوصی و گردشگری آمریکا هماهنگی شایسته ای دارند.و این مهم در اقتصاد و اشتغال و جذب گردشگران خارجی بسیار موثر بوده.

بازار گردشگری در مجموع ۱/ ۱تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی آمریکا کمک کرده و میلیون‌ها شغل را مورد حمایت قرار داده است.صنعت گردشگری در آمریکا حدود ۳درصد از تولید ناخالص داخلی آمریکا را به خود اختصاص داده است.

گردشگری آمریکا مانند فرانسه به‌صورت جداگانه و مستقل در کابینه حضور ندارد، بلکه بخشی از وزارت بازرگانی است که از طریق سازمانی بین دولتی این بخش را اداره می‌کند.در کنار فعالیت سازمان هیات سفر و گردشگری، شورای سیاستگذاری گردشگری نیز برای کمک به وزیر بازرگانی تشکیل شده است.

بهترین جاذبه های گردشگری آمریکا

بهترین جاذبه های گردشگری آمریکا:

ایالات متحده آمریکا خانه برخی از دیدنی‌ترین مناظر جهان و برخی از شناخته شده‌ترین نمادها در این کره خاکی است. گزینه‌های زیادی در انتظار گردشگران خارجی با مناظر باورنکردنی در سفر به آمریکا وجود دارد.

برای هرکسی که از داشتن زمان و منابع نامحدود برخوردار است، سفر به آمریکا گزینه بسیار مناسبی است. اکثر مردم سفر به آمریکا را به منطقه خاصی برنامه‌ریزی می‌کنند، خواه سواحل شرقی یا جنوب غربی، سواحل فلوریدا یا کالیفرنیا و یا مناطق دور افتاده مانند هاوایی و آلاسکا.

این مقاله به شما کمک میکند تا اطلاعات خود را در مورد جاذبه های توریستی آمریکا تکمیل کنید.و با دیدن عکس های آن بهتر برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

کاخ سفید (The White House)

کاخ سفید

میتوان از کاخ سفید به عنوان مشهور ترین ساختمان آمریکا نام برد.حتی اگر سیاسی هم نباشید و اماکن سیاسی را نشناسید،حتما این اسم به گوشتان خورده است.محل اسکان رئیس‌ جمهور آمریکا به همراه خانواده اش که دفتر کار قدرتمندترین شخصیت سیاسی این سرزمین نیز محسوب می‌شود.کاخ سفید در پلاک ۱۶۰۰ خیابان پنسیلوانیا در شهر واشنگتن دی سی در ایالت واشنگتن واقع شده است.

این سازه ی تاریخی محل زندگی هر رئیس جمهور به جز جورج واشنگتن بوده است. پارک لافایت در ضلع شمالی کاخ سفید قرار دارد. فراتر از آن منطقه‌ای مخصوص عابران پیاده است و مکانی عالی برای گرفتن یک عکس ماندگار است.

این ساختمان بین سال‌های ۱۷۹۲ و ۱۸۰۰ با ماسه سنگ‌های سفید به سبک معماری جرجی همزمان با ساخت شهر نیویورک ساخته شد.ان آدامز اولین رئیس جمهور آمریکا بود که در کاخ سفید اقامت نمود.

ساختمان کاخ سفید در ابتدا «قصر ریاست جمهوری» نام داشت.اما گفته میشود درسال 1811 بعد از اینکه برای پوشاندن سوختگی،آن را سفید کردند کاخ سفید نام گرفت.

بازسازی کاخ سفید

کاخ سفید در سال ۱۸۱۴ (در طول جنگ ۱۸۱۲) توسط ارتش بریتانیا صدمات فراوانی را متحمل شد. و محتویات آن به تاراج رفت؛ اما کمی بعد از ویرانی آن را بازسازی کردند. این کاخ در طول سالیان متمادی بارها بازسازی و گسترش یافته است.

پس از حملات 11 سپتامبر، بازدید از کاخ سفید دشوارتر شده است .و امروزه تورها فقط برای گروه های 10 نفره یا بیشتر در دسترس است. و باید حداکثر شش ماه قبل از طریق عضو کنگره یا سفیر ایالات متحده کشور شما درخواست شود.

اگر قصد سفر به آمریکا را دارید،جزو واجبات است که حتما از این بنا دیدن کنید.

جهت مشاوره و اخذ ویزای توریستی آمریکا ویزای توریستی آمریکا با تیم برترمهاجر در ارتیاط باشید.

مجسمه آزادی ( Statue of Liberty )

اماکن گردشگری آمریکا-مجسمه آزادی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آمریکا مجسمه آزادی است.مجسمه آزادی، که نام رسمی آن «آزادی روشنگر جهان» است،آشنا‌ترین نماد آمریکا و بزرگ‌ترین مجسمه در جهان است و مشهور نماد آزادی میباشد.این مجسمه در یکی دیگر از اماکن گردشگری آمریکا یعنی منطقه بسیار زیبای منهتن در ایالت نیویورک قرار دارد.

این اثر تاریخی به نشانه دوستی مردم آمریکا و فرانسه ساخته شد و زنی را نشان می‌دهد. که مشعلی را در دست راست و لوحی با تاریخ تصویب اعلامیه استقلال آمریکا را در دست چپ خود گرفته است.

هر ساله گردشگران بسیاری جذب این اثر عظیم و الهام بخش میشوند.این مجسمه عظیم ۹۳ متری به صورت نمادی برای خوش‌آمدگویی به مسافرانی که از راه دریا به نیویورک می‌آیند درآمده‌است.این مجسمه از نقاط مختلف شهر به ویژه پارک باتری قابل مشاهده است.

نقش فرانسه در ساخت مجسمه آزادی

این مجسمه هدیه‌ای از جانب فرانسه به آمریکا بود، به‌عنوان نشان دوستی و اتحاد این دو ملت به حساب می‌آید و برای فرانسوی‌ها ارزش بالایی دارد. درواقع به نشانه دوستی مردم آمریکا و فرانسه ساخته شد. و زنی را نشان می‌دهد که مشعلی را در دست راست و لوحی با تاریخ تصویب اعلامیه استقلال آمریکا را در دست چپ خود گرفته است.

همچنین مجسمه آزادی در نیمه دوم قرن ۱۹ به نماد مهاجرت تبدیل شد؛ زیرا بیش از ۹ میلیون مهاجر به ایالات متحده آمدند و این مجسمه اغلب اولین تصویری بود که هنگام ورود با قایق به جزیره الیس می‌دیدند. مهاجران آن را نشانه امید، آزادی و عدالت می‌دانستند.

تاج مجسمه،که پرتوهای نور خورشید را نشان می‌دهند نماد روشنایی است.هفت پرتوی نور در تاج مجسمه نمایانگر هفت دریای کره زمین و هفت قاره است.وزنجیر شکسته در پای مجسمه، نمادی از پایان بردگی است.

ساخت مجسمه

کار ساخت مجسمه آزادی در فرانسه از سال‌ ۱۸۷۵ تا ۱۸۸۴ طول کشید و سرانجام در سال ۱۸۸۵ به شهر نیویورک منتقل شد.افتتاح آن نیز در سال ۱۸۸۶ در جزیره لیبرتی نیویورک صورت گرفت.«فردریک آوگوست بارتولدی» (Frederic Auguste Bartholdi) از مجسمه‌سازان مطرح فرانسوی، کار ساخت مجسمه را در سال ۱۸۷۵ آغاز کرد؛ تلاشی که تقریبا یک دهه طول کشید.

این تندیس که با رویه‌ای از مس پوشش یافته به صورت ۳۵۰ قطعه مجزا به آمریکا فرستاده شد. و در بندر نیویورک، کنار رود هادسون در جنوب منهتن جای گرفت.فردریک بارتولدی هنگام طراحی مجسمه تصمیم گرفت از ورق مس برای نمای بیرونی مجسمه استفاده کند؛ چراکه در مقایسه با برخی از فلزات دیگر هزینه کمتری داشت و قالب‌گیری آن آسان بود.همچنین از آنجا که قرار بود به آمریکا منتقل شود،سبک بودن آن موضوع مهمی بود.که مس دارای این خاصیت میباشد.

کار روی مجسمه در ژوئیه ۱۸۸۴ در فرانسه به پایان رسید و برای سفر در اقیانوس اطلس به‌صورت قطعات جداگانه در 350 جعبه بسته‌بندی شد.

در سال ۱۹۲۴ مجسمه آزادی به‌عنوان یادبود ملی معرفی شد؛ سپس در ۱۵ اکتبر ۱۹۶۶ به ثبت ملی رسید و در سال ۱۹۸۴ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت.

اگر قصد بازدید از این مجسمه را دارید،میتوانید از طریق بلیط‌های زمینی اقدام کنید.این بلیط ها مناسب ترین راه میباشند.زیرا دسترسی به سطوح مختلف از مجسمه و اطراف آن را امکان‌پذیر می‌کند.

آبشار نیاگارا ( Niagara Falls )

جاذبه های گردشگری آمریکا-آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا هم از دیگر جاذبه های گردشگری آمریکا است. این آبشار ها از بزرگترین، زیباترین و مشهورترین آبشارهای جهان هستند که حتما باید در برنامه ی گردشگری تان قرار دهید.

آبشار نیاگارا بین ایالت نیویورک و استان انتاریو قرار دارد.و مرز بین ایالت متحده و کانادا است. یکی از دیدنی ترین عجایب طبیعی در قاره آمریکای شمالی که هر سال بیش از ۱۳ میلیون گردشگر را به‌سمت خود می‌کشاند.

آبشار نیاگارا در آمریکا از دو آبشار مجزا اما متصل به هم تشکیل شده است. این آبشارها عبارتند از: آبشار نقاب عروس و آبشار آمریکایی.

مرز مشترک آمریکا و کانادا

در سال ۱۸۱۹ مرزی مشخص شد، که این آبشار را به مالکیت دو کشور کانادا و آمریکا در آورد. اما طی سالیان متوالی، این مرز توسط آب به دلیل حجم زیاد و سرعت آن، تخریب شده است و در حال حاضر، بین این دو کشور اختلافاتی بر سر مالکیت بخشی از این آبشار وجود دارد.

سه پل روی آبشار نیاگارا ساخته شده که سمت کانادایی را با همتای آمریکایی خود پیوند می‌دهند، و منظره تمامی این پل‌ها چشم‌انداز زیبای تنگه‌ای است که این دو کشور را از یکدیگر جدا می‌کند.

صدای رعدآسا

نیاگارا به زبان بومی به‌معنای «صدای رعدآسا» میباشد.نام این آبشار بینظیر بی ربط از عجایب آن نیست و کاملا مناسب شگفتی های آن است.وقتی که به آبشار نیاگارا نزدیک شوید،حتی قبل از دیدن آن صدای مهیب فروریختن هزاران لیتر آب از ارتفاع را می شنوید.

ارتفاع آبشارها

همانطور که می ‌دانید، نیاگارا از لحاظ ارتفاع از شهرت خاصی برخوردار است،

خیلی ها به اشتباه گمان می کنند که این آبشار بلند ترین آبشار جهان است. اما این موضوع درست نیست.درسته که این آبشار جزو بلند ترین آبشار های جهان است،اما آبشار های تنگه دانمارک،آبشار توگلا،وآبشار متن باخ ارتفاع بیشتری دارند.

همانطور که گفتیم آبشار نیاگارا از دو آبشار مجزا تشگیل شده است.حال به ارتفاع این آبشار ها میپردازیم:

آبشار آمریکایی:ارتفاع آبشار آمریکایی بین ۳۴ تا ۲۱ متر است و عرضی در حدود ۲۵۰ متر دارد.شکل این آبشار شبیه به حرف انگلیسی w می باشد و همین اختلاف ارتفاع، زیبایی ظاهری بی نظیری را بوجود آورده.درواقع این اختلاف ارتفاع به علت فرسایش سنگ ها طی ۱۵۰ سال بوجود آمده و همچنان همک ادامه دارد تا جایی که در مقایسه با سال ۱۹۵۴ میلادی، ضلع شمالی آبشارف تقریبا از بین رفته است.

آبشار نقاب عروس: آبشار نقاب عروس که در گذشته به نام های لونا و آیریس هم شناخته می شد، دارای ۲۴ متر ارتفاع است و در سمت نیویورک قرار گرفته است.

تفریحات آبشارهای نیاگارا

آبشار نیاگارا

تفریحات آبشارهای نیاگارا: علاوه بر جذابیت ها و عجایب این آبشار،زیرساخت ها و امکانات دیگری هم برای دیگر تفریحات گرذشگران در این منطقه تهیه شده.از جمله این تفریحات،میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-برج اسکالون (Skylon Tower)

-سفر دریایی نیاگارا هورنبولور (Hornblower Niagara Cruises)

-چرخ و فلک نیاگارا

-تله‌کابین گرداب (Whirlpool Aero Car)

-جاده نیاگارا (Niagara Parkway)

-تورهای قایق موتوری گرداب

-قلمرو پرندگان

پیشنهاد برترمهاجر

بهترین راه برای بازدید از آبشارهای نیاگارا،اینه که به یک تور منظم و مرتب بپیوندیم.اینطوری هم میتونیم جاذبه های توریستی رو بهتر بشناسیم،هم اطلاعات جالب و مفیدیو از این جاذبه ها بدست بیاریم.و دیگه دچار سردرگمی هم نشیم.

علاوه براین تور های گردشگری این منطقه مزایای جالبی دارن.مثلا امکان بازدید از جاذبه‌های اصلی و سرویس رفت و برگشت به هتل.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ ویزای توریستی آمریکا با تیم برترمهاجر در ارتباط باشید.

سنترال پارک (Central Park)

جاذبه های گردشگری آمریکا-سنترال پارک

سنترال پارک،یا پارک مرکزی نیویورک یکی از معروف‌ترین جاذبه های گردشگری آمریکا و شهر نیویورک که در قلب منهتن واقع شده است.اگر به فضای سبز و گیاهان و حیوانات علاقه دارین،حتما این پارک را در لیست بازدید هایتان قرار دهید.

این پارک اولین پارک مُدرن در تاریخ ایالات متحدهٔ آمریکا محسوب می‌شود. که در سال ۱۸۵۷ میلادی توسط فردریک لاو المستد (Frederick Law Olmsted) و همکار انگلیسی اش کالورت واکس (Calvert Vaux) طراحی و افتتاح شد.

این بهشت سبز مدرن در وسط شهر،در میان مراکز تجاری و ساختمان‌های بلند نیویورک قرار گرفته.و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده است.

امکانات و جاذبه ها

این مستطیل سبز رنگ که در قلب نیویورک جای گرفته،جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جای داده است.از جمله این جاذبه‌ها می‌توانیم به باغ‌ها، مجسمه‌ها، مسیرهای پیاده‌روی،دریاچه زیبای پارک و زمین‌های ورزشی و باغ‌وحش، اشاره کرد.

تقریباً تمام پارک مرکزی نیویورک، محوطه‌سازی شده و معماران آن را در قرن ۱۸، طراحی و بعد هم اجرا کرده‌اند.

این پارک چند دریاچه به ظاهر طبیعی دارد که کاملاً مصنوعی و ساخته دست معماران پارک است؛این دریاچه ها،مکان تفریحاتی چون قایق‌سواری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. افراد می‌توانند یکی از قایق‌ها و گاندولا‌های موجود در دریاچه را اجاره کرده و از قایق‌سواری در میان آب‌های سنترال پارک و تماشای زیبایی‌های اطراف لذت ببرند.

درشکه‌سواری ،باغ شکسپیر و باغ هنرهای زیبا نیز از دیگر جاذب های جذاب این پارک است.

باغ وحش سنترال پارک

باغ وحش سنترال پارک،یکی از اصلی ترین جادبه های آن است.که همواره میربان حیوانات اهلی و وحشی از گوشه و کنار جهان است.باغ وحش سنترال پارک ممکن است کوچک باشد، اما از نظر سرگرمی بزرگ است و سالانه بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد.

ساعت کاری باغ وحش:

از آوریل تا اکتبر، باغ وحش سنترال پارک در ساعت 10 صبح باز می شود و در ساعت 5 بعد از ظهر بسته می شود.

در این ماه های اوج فصل، در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، ساعت 5.30 بعد از ظهر بسته می شود.

از نوامبر تا مارس، باغ وحش نیویورک در ساعت 10 صبح باز می شود و در اوایل ساعت 4.30:XNUMX بسته می شود.

آخرین ورودی 1 ساعت قبل از بسته شدن است و حیوان 30 دقیقه قبل از بسته شدن نمایشگاه بسته می شود.

هزینه ی باغ وحش سنترال پارک

هزینه 13.95 دلار برای بزرگسالان بالای 13 سال و 8.95 دلار برای کودکان 3 تا 12 سال.

کوه راش‌مور (Mount Rushmore)

جاذبه های گردشگری آمریکا-کوه راشمور

مجسمه یادبود راشمور،بنای تاریخی ملی در پارک داکوتای جنوبی آمریکا است.روی کوهی در این منطقه چهره ی چهار رییس جمهور آمریکا که به عنوان قهرمان ملی شناخته شدن حکاکی شده است.

این چهره ها از راست به چپ: آبراهام لینکلن، تئودور روزولت، توماس جفرسون، و جرج واشینگتن هستند.

انتخاب این چهار رئیس‌جمهور به خاطر تلاش آنها در زمینهٔ استقلال ملی کشور، رشد، گسترش و حفظ کشور بوده‌است. این اثر که در سال ۱۹۲۵ میلادی تأسیس گردید، بر روی زمین‌های سرخ‌پوستان قبیلهٔ لاکوتا قرار دارد.

کوه راش مور از دیگر جاذبه های گردشگری آمریکا است که در سال های اخیر گردشگران زیادی را جذب کرده است.

والت دیزنی ورلد(Walt Disney World)

جاذبه های گردشگری آمریکا-والت دیزنی

تفریحگاه والت دیزنی ورلد در بی لیک و لیک بیونا،ایالت فلوریدا است. یکی از معروف ترین دیزنی لند ها و شهربازی های جهان میباشد که استراحتگاه پرطرفداری هم دارد.

وقتی حرف از جاذبه های گردشگری آمریکا زده میشود،حتما باید از والت دیزنی ورلد یاد کنیم.

این مجموعه در سال 1971 تاسیس شد و مساحت آن نزدیک به 110 کیلومتر مربع می باشد.

امکانات والت دیزنی ورلد

در این مجموعه هم همانند سنترال پارک،خدمات و امکانات تفریحی بسیار جذابی موجود است.که این تفریحگاه را به مراتب پرطرفدارتر کرده است.

در این مجموعه چهار شهربازی، دو پارک ابی، بیست و هفت استراحتگاه و زمین های گلف قرار دارد. در این مکان همچنین می توانید مرکز خرید و هتل های غیر دیزنی لندی نیز بیابید.حدود 62 هزار نفر در این مجموعه عظیم کار می کنند.

امروزه والت دیزنی ورلد پربازدیدترین تفریحگاه تعطیلاتی در جهان است و بازدید سالانهٔ میانگین آن بیش از ۵۲ میلیون است.

این پارک تصمیم گرفته تا سرویس ویژه ای طراحی کند که به گردشگران اجازه می دهد تا از گوشی تلفن همراه یا ساعت هوشمند خود برای ورود به دیزنی لند استفاده کنند.این سرویس Disney MagicMobile نام دارد.

پارک گراند کانیون(grand canyon park)

جاذبه های گردشگری آمریکا-پارک گرند کانیون

یکی دیگر از مکان های جذاب دیدنی آمریکا پارک گراند کانیون می باشد.این پارک در شمال غربی ایالت آریزونا واقع شده و  پانزدهمین پارک ملی آمریکا به‌شمار می‌رود.

این مکان دیدنی سالانه پنج و نیم میلیون نفر را به خود جذب میکند.این پارک که ۴۹۲۷ کیلومتر مربع وسعت دارد، ۴٬۳۹۴٬۲۷۹ بازدید کننده در سال 2006 داشته است که به نوعی یک رکورد به حساب می آید.

همچنین این پارک در سال 2017 میزبان بیش از ۶ میلیون بازدیدکننده بوده است که در این سال هم دومین پارک پربازدید آمریکا اعلام شد.

نام این مکان «گرند کنیون» به معنای دره ی بزرگ می باشد.که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

یکی ازمشهور ترین طرفدار های این پارک رئیس‌جمهور تئودور روزولت است که در حفاظت از منابع طبیعی این مکان حساسیت های به خصوصی داشت.

این دره عمیق و باریک، زیستگاه بیش از ۱۵۰۰ نوع گونه گیاهی مختلف است.همچنین 500 گونه جانوری در این مکان زندگی می کنند که بسیاری از آنها گونه های منحصر به فردی می باشند.

گِرَند کَنیون توسط رودخانه کلرادو در شش میلیون سال پیش بوجود آمده‌است.

این پارک در دره‌ای عمیق قرار گرفته و شکل امروزی آن محصولی از سال‌ها تلاش و جنگ طبیعی جریان رودخانه کلرادو با زمین است.عمق این دره به بیش از ۱٫۶ کیلومتر می‌رسد.

این منطقه در ابتدا توسط یک گروه اروپایی کشف شد. اما دور افتادگی این دره عظیم سبب شد تا ۳۰۰ سال پس از این رویداد، هیچ گروه یا فرد دیگری از جزئیات این منطقه طبیعی آگاه نشود.

اولین شخصی که توانست طول این تنگه را طی کند،جان وسلی پاول بود.زمین شناس آمریکایی که در سال 1869 این سفر هولناک را به همراه چهار زورق پاروئی به اتمام رساند.

استخر همیلتون(Hamilton Pool)

جاذبه های گردشگری آمریکا-استخر همیلتون

ایالت تگزاس یکی از مشهور ترین و زیبا ترین ایالت های آمریکا می باشد که این مکان جذاب را در خود جای داده است.

استخر همیلتون در 37 کیلومتری غربی شهر آستین که مهم ترین شهر تگزاس می باشد واقع شده است.

این استخر زیبا و طبیعی با آب شیرین و گوارا  دارای 940 متر منطقه بومی و آبشاری به طول 15 متر می باشد که در میان آن سقوط می‌کند.

این منطقه به عنوان یکی ازمناطق حفاظت شده آمریکا ثبت شده است و محیط زیست آمریکا به شدت به بازدید کنندگان این منطقه سخت میگیرد.

از قوانین استخر همیلتون میتوان به مواردی چون ممنوعیت ماهی گیری ،دوچرخه سواری ، توقف کردن بیش از یک روز، همراه داشتن سگ و روشن کردن آتش اشاره کرد.

در واقع این استخر در ابتدا غار بوده است که محل عبور رودخانه ای زیر زمینی بوده.اما به مرور زمان سقف غار فرو میریزد و این استخر به وجود می آید.

نکته ی قابل توجه این است که این استخر هیچ وقت تا به حال خشک نشده است.

امکان شنا در این استخر وجود دارد اما از آنجا که چندید مورد مرگ و ناپدید شدن چند روزه اجساد در این منطقه رخ داده است،گاهی اوقات شنا در این منطقه ممنوع خواهد شد.البته باید توجه داشته باشید که

عمق استخر 15 متر است بنابراین باید شناگر ماهری باشید تا در آن شنا کنید.

آب این استخر بدون هیچ ماده معدنی مفید و درمانی میباشد.که این موضوع شایعه ی درمانی بودن و شفابخش بودن آب این استخر را نقض می کند.

سوالات متداول جاذبه های گردشگری آمریکا



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391