20 درصد تخفیف ثبت نام لاتاری: dv2025

معرفی بهترین بانک های ترکیه برای ایرانیان

اگر اخبار مهاجرتی ایرانیان را دنبال می کنید باید به این نکنه برخورده باشید که مهاجرت و خرید ملک توسط ایرانیان بسیار افزایش یافنه است. این مهاجرت و انتخاب کشور ترکیه به عنوان یک مقصد مطمئن به این دلیل است که اولا کشور ترکیه یکی از همسایگان ایران محسوب می شود و دسترسی آن به ایران بسیار خوب است. در وهله بعدی به این دلیل که ایرانیان به صورت سرمایه گذاری قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید شرایط اقتصادی و رشد آن، امنیت کشور و همچنین میزان تورم و بسیاری از مسائل اجتماعی آن شرایط خوبی داشته باشد که کشور ترکه این شرایط را دارد.

اما قوانین جدیدی که این کشور برای مهاجران وضع کرده کار مهاجرت و سرمایه کذاری را مشکل می کند. از جمله مشکلات مورد نظر برای مهاجران می توان به عدم دسترسی مناسب به دستگاه های ای تی ام، عدم پشتیبانی از بانک های ایرانی و بسیاری مشکل اینچنینی اشاره کرد. اما ما در این مقاله قصد داریم بانک هایی را به شما معرفی کنیم که شما می توانید حساب بانکی مورد نظر خود را در این کشور افتتاح نمایید و به راحتی پول جابه جا کنید.

دو مورد از بهترین بانک های ترکیه

بانک های ترکیه به علت گسترش روز افزونی که در جهان داشته و با افزایش شعبه های خود در سطح جهان قصد دارند رشد موسسه مالی و اعتباری خود و در نتیجه کشور ترکیه را روز به روز بالاتر ببرند. بانک هایی که این مقاله به شما معرفی می کند می توانند به هموطنان ما هم خدمت رسانی کنند و اجازه استفاده از تمامی سرویس های این بانک ها به ابرانیان داده می شود.

از جمله بانک هایی که به ایرانیان اجازه افتتاح حساب می دهند دو بانک زراعت و ایش هستند. شما می توانید با در دست داشتن مدارکی همچون پاسپورت ایرانی، کارت اقامت ترکیه و شماره مالیاتی حساب بانکی خود را افتتاح کرده و از خدمات پولی به صورت لیر، دلار یا یورو استفاده نمایید. برای اخذ شماره مالیاتی هم تنها کافیست به اداره مالیات کل مراجعه کنید و بدون صرف زمان خاصی این شماره را دریافت نمایید.

بانک های ترکیه 2

از جمله نکات قابل ذکر این است که شما باید برای افتتاح حساب حتما شماره مالیاتی خود را همراه داشته باشید زیرا بدون این شماره امکان افتتاح حساب وجود ندارد. همچنین برای افتتاح یک حساب جدید نیاز است یک آدرس معتبر ارائه دهید که در صورتی که خودتان در این کشور ساکن نیستید، می توانید از آدرس اقوام یا دوستان استفاده نمایید. در پایان لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب برای یک شرکت در ترکیه حتما باید خود شما حضور داشته باشید و امکان افتتاح حساب توسط فرد دیگری وجود ندارد.

زراعت بانک ترکیه

بانک های ترکیه 1

همانطور که گفته شد، زراعت بانک ترکیه یکی از بزرگترین و بهترین بانک های این کشور است. شعب این بانک در کشور های بسیاری نظیر عربستان، قبرس، انگلستان و یونان وجود دارد که شما می توانید در این بانک ها هم حساب باز کنید. همچنین شعب مختلف این بانک در هر محله ای در ترکیه قابل رویت است.

اما تاسیس زراعت بانک ترکیه در این کشور به زمانی بر میگردد که بسیاری از کشاورزان ترکی برای گسترش صنعت خود با مشکلا بسیاری مواجه بودند و با مشکلات عدیده ای برای گرفتن وام یا درخواست بودجه همواره دست و پنجه نرم می کردند. تا جایی که در اواخر قرن نوزدهم این بانک برای توسعه صنعت کشاورزی و ارائه خدمات به این قشر ضعیف و آسیپ پذیر اما مهم، تاسیس شد.

از جمله خدماتی که زراعت بانک ترکیه به مشتریان و صاحبان حساب ارائه می دهد می توان به: ارائه انواع وام ها، انتقال سریع پول به تمامی کشور های دنیا، تبدیل ارز، اتصال به شبکه سوئیفت و بسیاری خدمات متنوع بانکی اشاره نمود.

مزایای افتتاح حساب

یکی از بزرگترین مزیت های افتتاح حساب برای ایرانیان در این بانک، امکان ارسال پول از داخل کشور است. امکانی که هر بانکی ندارد. همچنین افرادی که در این بانک حسابی افتتاح می کنند می توانند حساب های ویزاکارت و مستر کارت داشته باشند. همچنین یکی از خدمات مهم برایایرانیان با توجه به افزایش روز افزون آن، امکان خرید ملک با زراعت کارت و انجام خدمات مالی مربوط به آن است. تمامی این خدمات علاوه بر ساکنان ترکیه تلاش شده برای تمامی مهاجران هم ارائه شده و این افراد می توانند با امنیت و اعتبار کافی، یک حساب افتتاح نمایند.

ایش بانک ترکیه

بانک های ترکیه 3

دلیل اصلی افتتاح بانک ایش در اواخر قرن نوزدهم میلادی، شرایط اقتصادی بسیار بدی بود که در جامعه ترکیه وجود داشت. در آن زمان برای اینکه دولت بتواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف نماید، به دستور آتاتورک این بانک با دو شعبه افتتاح شد و با اینکه در شرایط اقتصادی بسیار بدی بود، اما رشد خود را به حدی رسانده که جزو بهترین بانک های ترکیه به شمار می رود.

خدماتی که ایش بانک ترکیه به به این کشور اضافه نموده عبارتند از: بانکداری الکترونیکی به روز و نخستین بانکی که این خدمت را در ترکیه ارائه کرده است، راه اندازی تلفن بانک ترکیه، تاسیس دستگاه های خودپرداز، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، قابلیت استفاده از چک و بانکداری مدرن و به روز.

مزایای افتتاح حساب در ایش بانک

از جمله مزایای بسیار خوبی که افتتاح حساب در این کشور دارد، دریافت ویزا کارت یا مستر کارت است که امکان خرید های اینترنتی چه در خود کشور و چه در خارج از کشور را به شما می دهد. امکان انتقال ارز به تمامی نقاط جهان هم از جمله خدمات دیگر ایش بانک است. در پایان هم می توان از این حساب برای اعلام به کارفرما و دریافت حقوق ماهیانه استفاده نمود.

بانک های ترکیه 4

نکته لازم به ذکر در پایان این مقاله توصیه به مراجعه حضوری است. اگر قصد دارید در یکی از این بانکها به افتتاح حساب اقدام کنید، حتما به صورت حضوری به آن بانک سر زده و از خدمات آن اطلاع حاصل نمایید.

سوالات متداول معرفی بهترین بانک های ترکیه برای ایرانیان



صفحه اینستاگرام کانال تلگرام
مشاوره رایگان ویزای توریستی:021 88828391